فال ورق خارجی

کاشت و مراقبت از مو آنلاین

فال ورق خارجی

لکنت زدم: «نمی خوفال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم استم تو به چنین دردسری برسی.

او گفت: «اشکال ندارد، به آن اشاره نکن. حالا فال ورق آنلاین آنها چند روز دیگر تصمیم می گیرند و من برای شما می نویسم.

من همچنان با فروتنی افتضاحی گفتم: «نه، لطفاً این کار را نکنید. “دیگر زحمت نکش – بگذار بروم آنجا و بفهمم -”

“به هیچ وجه!” او گفت. توصیه من را بپذیر و تحت هیچ شرایطی دیگر به آنجا نزدیک نشو. شما نمی توانید بگویید که یک نویسنده با ایجاد مزاحمت برای ناشر چقدر به خودش آسیب می زند. به آنجا نزدیک نشو، بگذار برایت بنویسم.»

من قول دادم که انجام دهم و بعد با افتضاح بیشتری خودم فال ورق خارجی را از آن اتاق بیرون آوردم و بیرون رفتم و روی پله ای نزدیک آن طرف نشستم و به سادگی مثل یک برگ می لرزیدم.

من مات و مبهوت نشسته بودم – به آن فکر می کردم – بارها و بارها به آن فکر می کردم – نمی توانستم آن را بفهمم، تا جایی که ممکن فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است تلاش کنم. چرا باید آن روز آنقدر عصبانی می شد – مگر به من نگفته بود که بیایم آنجا؟ و آیا او نگفته بود که باید گزارشی داشته باشم؟

و ناگهان چیزی روی من جرقه زد که باعث شد فال ورق خرید بپرم! آن بنگاه پریروز نامه ای به او نوشته بود و در مورد نسخه خطی سوال کرده بود و به همین دلیل عصبانی بود! و منشی خود را فرستاده بود تا پرس و جو کند! – اما چرا به نام بهشت ​​باید منشی خود را برای پرس و جو بفرستد وقتی که تلفنی داشت که با شرکتی که در دفترش بود در ارتباط بود. !

آیا این به سادگی هیولا نیست، به سادگی افتضاح فراتر از کلمات؟ من امشب با خشم، با تعجب، با گیجی در کنار خودم بودم. آه، فکر کن از دست آن مرد ترسناک چه رنجی کشیدم! و من با او چه کرده ام – چرا باید با من چنین رفتار می کرد؟ چه مفهومی داره؟ از هر طرف که برمی گردم گیج می شوم.

چیزی مثل شعله در خون من فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت فال ورق خوب , ورق دعا و جادو و طلسم است – مثل اسید در رگهای من. از درد من را هیستریک می کند. من با صدای بلند گریه می کنم.

-منظورت ازش چیه، هیولا، بدبخت؟ چرا، اینجا یازده هفته فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است که به تک تک کلمات شما – یازده هفته از عمرم که در عذاب سپری شده – کاملاً دور ریخته فال ورق خیانت شده ام! یازده هفته! و تو به من دروغ گفته ای – و مثل سگ به من لگد زدی!

منظورت چیه؟ منظورت چیه؟ مهمتر از همه به من بگو چرا این کار را کردی! آیا از عمد مرا شکنجه می کردی؟ یا به سادگی فراموشش کردی؟ اما بعد، چطور تونستی فراموشش کنی وقتی مجبور شدی همه اون دروغ های بدبخت رو به من بگی؟ و چه زمانی باید آن نامه ها را برای من می نوشتی؟

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.